sobota, 31 marca 2018

Kartki okolicznościowe (2011-05-17)

Dzisiaj obchodzi imieniny moja teściowa.
Z tej okazji dostała on nas kartkę wykonaną przeze mnie:


To moja pierwsza kartka. Może niezbyt piękna, ale starałam się jak mogłam.
Po tej pierwszej kartce doszłam do wniosku, że muszę udać się na małe zakupy ponieważ takie bawienie się papierem bardzo mi się podoba. Kiedy już miałam co trzeba, powstała druga kartka, z okazji Dnia Matki:


Ponieważ moja mama już nie żyje, kartkę tę dostanie teściowa.
Moja teściowa to miła kobieta i mamy bardzo poprawn relacje. Zapewne sprzyja temu spore oddalenie - wiadomo, że jak się mieszka na różnych kontynentach to trudno sobie nadepnąć na odcisk. Ale to nie jedyny powód - od początku dość dobrze się ze sobą dogadywałyśmy. Szkoda tylko, że teściowa nie chce do nas przylecieć, mimo, że namawiamy ją do tego od ponad  pięciu lat.
A wracając do kartki - detal:


Kartek powstanie pewnie więcej. Mam kilka pomysłów, mam materiały, jedyne czego nie mam to czas. Ale jeśli o to chodzi to nie jestem osamotniona, prawda?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Coś się kończy, coś się zaczyna (2011-05-25)

Moi mili czytelnicy! Nie sądziłam, że przyjdzie mi poczynić tego typu wpis, ale jak wiadomo, życie szykuje różne scenariusze, n...