piątek, 30 marca 2018

Biscornu (2009-10-05)

Pierwszy raz zobaczyłam biscornu na blogu u Splocika.
Ach, jakże mi się spodobało!
 

Potem był wysyp na różnych blogach, aż w końcu i ja się odważyłam zrobić sobie takie cudeńko.

Wzór mojego biscornu pchodzi z tej strony
Są tu wskaząwki jak je wykonać oraz sporo propozycji odnośnie schematów.

Na początek zdjęcie obu kwadratów "na płasko":
 
 
Wzór na błękitnej kanwie wyszyty jest nićmi granatowymi, a na ciemno-niebieskiej, białymi.
Prawdziwym wyzwaniem dla mnie było obszycie koralikami, ale udało mi się.

 
Trochę za słabo wypchałam to moje biscornu, następne będzie bardziej puchate.

 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Coś się kończy, coś się zaczyna (2011-05-25)

Moi mili czytelnicy! Nie sądziłam, że przyjdzie mi poczynić tego typu wpis, ale jak wiadomo, życie szykuje różne scenariusze, n...