czwartek, 29 marca 2018

Bronzonberry (2007-10-15)

Bronzonberry to nazwa koloru włoskiej wełny Moda Dea Cartwheel, z której jest mój najnowszy sweter z kapturem. Zrobiłam go w iście ekspresowym (jak na moje możliwości) tempie 3 tygodni a zużyłam ok. 65 dkg włóczki. Ponieważ melanż oraz struktura wełny są ozdobne sama w sobie, ograniczyłam ilość innych ozdobników do minimum: ściągacz na dole swetra oraz w rękawach to klasyczne warkocze z czterech oczek rozdzielone dwoma oczkami lewymi. Dodatkowo, na plisie zapięcia warkocze rozchodzą się w romby, w których są dziurki po jednej stronie, a guziki na drugiej. Motyw warkoczy i rombów jest kontynuowany na kapturze i nawet udało się tak go dobrać, że w miejscu, gdzie się schodzi na czubku głowy ładnie się łączy i niemal nie widać szwu. 
Na zdjęciu poniżej Hultaj przeszkadza w sesji fotograficznej. Bardzo koniecznie chciał mnie właśnie w tej chwili zaciągnąć w inny kąt tarasu i coś mi pokazać... Sprawa życia lub śmierci!
Więcej zdjęć można obejrzeć w mojej galerii tutaj. (W galerii umieściłam także schemat wzoru plisy dla zainteresowanych).
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Coś się kończy, coś się zaczyna (2011-05-25)

Moi mili czytelnicy! Nie sądziłam, że przyjdzie mi poczynić tego typu wpis, ale jak wiadomo, życie szykuje różne scenariusze, n...