piątek, 30 marca 2018

Dziurawy sweter (2009-08-06)

Wychodzimy wczoraj rano z domu, wkładam swój nowy sweter (ten prezentowany we wczorajszym wpisie).
Hultajstwo łapie mnie za rękaw i pyta:

- Bociego ma dziuly?

No i masz babo placek! Tłumacz dziecku dlaczego ażurowy sweter ma dziury! 
Nie mogę mu powiedzieć, że w celach ozdobnych, bo na fali chęci upiększania otoczenia gotów przyozdobić mi w ażurki wszystkie ubrania i nie tylko, jak to ostatnio zrobił z prześcieradłem - zostawiłam na wierzchu nożyczki i poszłam po coś do kuchni. 
I teraz mamy piękną okrąglutką dziurę na samym środku prześcieradła...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Coś się kończy, coś się zaczyna (2011-05-25)

Moi mili czytelnicy! Nie sądziłam, że przyjdzie mi poczynić tego typu wpis, ale jak wiadomo, życie szykuje różne scenariusze, n...