sobota, 31 marca 2018

Planeta Ziemia (2011-03-14)

Oglądając piątkowe wiadomości doznałam szoku.
Nie jestem w stanie wyobrazić sobie bezmiaru nieszczęścia w Japonii.

Wspomnienie tej czarnej wody, której nic nie jest w stanie zatrzymać, która porywa i niszczy wszystko na swojej drodze, wywołuje moje przerażenie.

Smyk przeważnie ogląda ze mną wiadomości - coś sobie rysuje czy bawi się obok. Minione dni nie różniły się u nas pod tym względem. Ale dziecko momentalnie wyczuwa, kiedy coś poruszy czy zmarwi mamę i tatę. Lęki rodziców wyczuwa momentalnie.
Wczoraj narysował taki oto rysunek:


Planeta Ziemia w oczach pięciolatka, ale nie o niedokładność w kształcie kontynetów chodzi. Zwróćcie uwagę na trzy krzyżyki. Jak poinformowało mnie dziecko, te iksy oznaczają miejsca, w które nie wolno chodzić bo:
  • pierwszy x oznacza miejsce gdzie są big waves (duże fale)
  • drugi x to miejsce gdzie są rekiny i wieloryby
  • trzeci x - tam jest earthquake (trzęsienie ziemi)
A dzisiaj rano Smyk zwierzył mi się, że miał minionej nocy brzydki sen  - śniła mu się powódź.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Coś się kończy, coś się zaczyna (2011-05-25)

Moi mili czytelnicy! Nie sądziłam, że przyjdzie mi poczynić tego typu wpis, ale jak wiadomo, życie szykuje różne scenariusze, n...